Jamstvo i reklamacije

Jamstvo i reklamacije

Kupac ima pravo na besplatno otklanjanje materijalnih nedostataka u skladu s važećim zakonima Republike Hrvatske, posebno Zakonom o obaveznim odnosima i Zakonom o zaštiti potrošača.

Jamstveni rok

Za elektroničke uređaje i tehničke proizvode kupljene putem naše internetske trgovine, jamstveni rok iznosi 12 mjeseci od dana preuzimanja proizvoda, osim ako je na stranici proizvoda drukčije navedeno. Ako je ponuđeno produženo jamstvo (npr. 2 ili 3 godine), to će biti jasno naznačeno u opisu proizvoda ili na računu.

Što jamstvo pokriva

Jamstvo pokriva nedostatke u materijalu i izradi koji onemogućuju pravilno korištenje proizvoda prema njegovoj namjeni. Kupac ima pravo na:

  • Popravak proizvoda
  • Zamjenu proizvoda
  • Povrat uplaćenog iznosa (ako popravak ili zamjena nisu mogući)

Ako se proizvod ne može popraviti u roku od 30 dana, kupac ima pravo zatražiti novi proizvod ili povrat novca.

Kada jamstvo ne vrijedi

Jamstvo se ne odnosi na:

  • Fizička oštećenja nastala nakon preuzimanja proizvoda
  • Kvarove uzrokovane nepravilnom uporabom, nepažnjom ili zanemarivanjem uputa za korištenje
  • Trošenje i habanje uslijed redovite uporabe

Postupak prijave reklamacije

Za ostvarivanje prava iz jamstva ili podnošenje reklamacije, kupac treba poslati e-mail na info@scrollnest.hr sa sljedećim informacijama:

  • Broj narudžbe i datum kupnje
  • Kratak opis problema
  • Fotografije ili videozapis na kojima je vidljiv kvar ili oštećenje
  • Priložena kopija računa (ako je dostupna)

Ako se problem može potvrditi putem dokaza (fotografije/video), proizvod nije potrebno vraćati. U suprotnom, prodavatelj može zatražiti fizički povrat proizvoda radi dodatne provjere.

Trošak povratne dostave snosi kupac, osim ako se reklamacija prihvati – u tom slučaju će trošak biti naknadno nadoknađen.